God morgon!

Inlägget skrevs: 2008-02-05 i: Frida Emelie Klockan: 10:56:48 Kommentarer 0
Unnade mig en liten sovmorgon, varför pina sig upp på morgonen när man ändå inte har något planerat? Hrm, kanske liiiite taskig inställning men jag kände trots allt att jag var värd det efter alla tidiga mornar därnere. Där är det inte att sova ut som står på schemat direkt :p Saknar dock att kliva upp till ett framdukat frukostbord.. Hahaa!

Annars vet jag inte alls vad som händer idag, alla har ju fullt upp.
Idag är det bara 20 dagar tills vi åker ner till Stockholm!! 21 dagar tills vi sitter där på flyget till Bangkok. Wooo, fatta känslan!! Nä, det går inte att förstå. Känns helt jäkla overkligt!
Oh my ^^

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt