Failure to launch

Inlägget skrevs: 2008-02-03 i: Frida Emelie Klockan: 21:53:39 Kommentarer 0
Jag, mamma och morfar har precis tittat färdig på "Failure to launch". Den var mysig :) Tror jag sett den förut men kom knappt ihåg något som tur var!
Nu ska jag snart försöka gå och sova så jag tar mig upp imorgon bitti. Ska nog försöka komma iväg vid halv nio, ska tydligen bli skitväder imorgon igen men kan ju inte bli så mycket värre än nervägen..

Usch.. :/

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt