Ett steg i rätt riktning

Inlägget skrevs: 2008-02-07 i: Frida Emelie Klockan: 12:44:12 Kommentarer 0
Klev upp nio imorse, väldigt stolt över mig själv :) Pysslade runt lite på mitt rum, röjde lite i garderoben men som vanligt stannade jag halvvägs. Tappade motivationen, vilket resulterade i att det ser ännu värre ut därinne nu än innan jag började städa, hrm.. Bestämde mig för att göra färdigt mitt Paraden-fotoalbum som legat nere på matbordet i kanske tre veckor nu så jag gjorde ett ryck. Klippte resten av korten och satte in dem i albumet, blev så fint så fint :) Är dock plats för mer än fyrtio bilder till så ska nog framkalla några fler, från spelningar i somras och så, kan nog bli bra =)
Känns bra att jag inte startat datorn förrän nu också, halv ett. Väldigt stolt över mig själv eftersom min mor så storsint klagar på att jag sitter alldeles för mycket framför den (vilket i och för sig är sant) så idag lyckades jag. Ska snart gå och fixa lite lunch, blir nog toast =) Sen borde jag väl ta ordning på mitt kaos. Men jaa, det är mycket man egentligen borde.

Juuust, fortfarande förkyld och äcklig. Usch.. Har inte tid att bli sjuk, nu när Elin kommer hem och vi ska fira Sara och allt.. SUCK!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt