Det är nog ingen mening

Inlägget skrevs: 2008-02-08 i: Frida Emelie Klockan: 18:26:24 Kommentarer 0
Nää, fan alltså!! Nu befinner sig min börs med pengar och leg och allt två och en halv mil ifrån mig. SUCK!!
Tänkte bara lägga ner allt alltså, usch. Inte meningen att jag ska ha kul ikväll, ooonej. Dessutom har jag såklart glömt mina strumpbyxor också, stort SUCK!
Aja, tur att Elin är söt och skjutsar mig att hämta mitt pass, som jag ska vara livsrädd om!!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt