Dags att säga hejdå här i bloggen då..

Inlägget skrevs: 2008-02-25 i: Frida Emelie Klockan: 09:03:15 Kommentarer 3
Nu lägger jag väl ner den här bloggen de närmsta två månaderna, eller vi får se. Kanske hinner uppdatera lite här med. Annars ska jag försöka vara flitig med bilder och inlägg på Min Resedagbok så ni får hålla utkik där.
Natten var hemsk, låg och vände mig till halv fem i magsmärtor, inga att leka med. Nu ska jag plocka ihop det sista, njuta av en lååång varm dusch, bestämma en gång för alla vilka kläder jag ska åka i. Sen hämtar pappa mig vid 11 så ska vi åka ner till farmor ett tag sen förmodligen på Amenta och käka lunch, kommer knappast få i mig något!! Lägger väl in första inlägget på resedagboken redan ikväll förhoppningsvis, kanske även lite bilder som hunnits tagits på vägen ner.

Shiiiit, kan inte inse. Pust. Jag som inte haft nån resfeber alls tidigare (om man bortser från min mardrömsnatt). Så var den gjord, sista natten själv i min egna säng. Nu får jag klara mig med Emmas sällskap men det ska nog gå bra det med ;)

Hoppas ni får det superduperbra här hemma, jag ska tänka på er när jag ligger där och glassar på nån öde ö med en fruktdrink i handen. Kanske skickar nåt vykort också men är så många att skicka till så ni får inte förvänta er något! Och glöm inte bort min tjugoårsdag (5 mars) då vill jag ha massvis med grattis-sms men inga telefonsamtal för då blir jag totalt ruinerad.. Och om jag skaffar ett thai-nr så lovar jag att lägga ut det på min resedagbok. Såå, var väl allt. Hooooo!!!

Så, ses 26 april! :D:D
Skickat av: Lillsyrran!

Saknar dig redan... Ha det bäst nu!

Skickat: 2008-02-25 Klockan: 18:56:59
Skickat av: sara

ha det skitbra nu :) du behöver inte oroa dig.. skulle det vara nåt så är jag i thailand 15 mars - 31 mars! PUSSKRAM!

Skickat: 2008-02-26 Klockan: 06:46:14
Bloggadress: http://nogg.se/sawja

Skickat av: Emma

När är det dax att börja skriva här igen då negern? ;)

Skickat: 2008-04-27 Klockan: 00:38:33
Bloggadress: http://emmaberg.blogg.se


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt