Dagens höjdpunkt

Inlägget skrevs: 2008-02-20 i: Frida Emelie Klockan: 08:46:13 Kommentarer 0
Ooh, nyss klivit upp.
Snart, eller om ett tag kommer Anna hit, det ska bli niiiiice :D Vi ska hänga medan hon har hål och käka lunch, funderar på en invigning att mitt nya toastjärn ^^
Vi har inte träffats på en eeeevighet så det ska faktiskt bli himla kul!
Sedan blir det till att träna med Sofie vid halv tre, då jäklar ska jag pressa mig själv till den yttersta gränsen. Hade faktiskt tänkt att ta en springtur nu på morgonen, tog mig upp och allt, men nu hade inte Anna någon engelska och skulle komma tidigare och det vet man ju aldrig när det är så vågar inte ge mig ut. Hon skulle ju ändå ha kommit redan elva såå :p

Lyssnar på Jason Mraz nu, har jag inte gjort på hundratals år, lovely! Haft all hans musik på en skiva som jag glömt bort men igår hittade jag äntligen den. LYCKA.
Är soligt och fint ute idag också ^^

Ha en bra dag! :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt