Borta bra men hemma bäst

Inlägget skrevs: 2008-02-04 i: Frida Emelie Klockan: 18:25:15 Kommentarer 0
Äntligen hemma, skönt :) Blev väckt strax innan åtta imorse, tungt. Tillbringade första halvtimmen i bilen med att sussa lite, sen höll jag mamma sällskap och vi lyssnade på nån ljudbok. I Malung bytte vi, stannade och åt på Donken i Mora och sen fortsatte jag köra fram till Bollnäs. Där bytte vi igen så körde mamsie resten av vägen medan jag sov. Kanske inte så snällt men men.. Stannade och handlade på Lidl och nu har vi nyss kommit hem. Ska snart äta men är inte speciellt sugen på något alls efter allt godis jag proppat i mig idag.. Skulle väl egenligen gymma med Emma också men är segare än sirap efter att ha tillbringat hela dagen i bil. Får bli en annan dag istället tror jag.

Nu ska jag plocka ur väskan :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt