Bara för att..

Inlägget skrevs: 2008-02-11 i: Frida Emelie Klockan: 16:52:48 Kommentarer 0

Väntar på att pappa ska komma och hämta mig så jag kan åka och käka.
Sen får vi se vad det blir ikväll, förmodligen röjning. Yeehaa. *not* Mohahaa

Har börjat lägga upp lite smått och gott inne på Johannas säng nu i alla fall,
skönt att kunna ha allt liggandes framme så man kan gå och kika. Lägga
till mer, plocka bort och fjanta på. Kommer nog till sist ha världens beslutsångest
vad jag ska ta med och vad jag egentligen borde lämna hemma. Hrm..
Därför kände jag i alla fall att det var dags att börja, i tid för en gångs skull.
Sen kommer det väl säkert bli som alltid, att jag står där kvällen innan och
knappt har börjat men nu har jag i alla fall startat upp ett tappert besök.
Very proud of myself ^^

Bestämt att det blir morgonträning med Linn imorgon igen, köra hååååååårt!
Blir nog inte lika mycket mage dock, hon kände sig lite körd. Blir nog till att
träna lite mer med stången och köra lite mer överkropp. Rumpan skulle
också behöva få sig en rejäl däng men vi får la se hur det blir helt enkelt.

Börjar bli en blogg-looser. Eller börjar och börjar. Som sagt, mitt liv sviktar
lite just nu, har jag ju redan insett. Men snart är det jag som lever livet :D:D:D


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt