Äntligen fredag!

Inlägget skrevs: 2008-02-22 i: Frida Emelie Klockan: 15:49:04 Kommentarer 0
Inte för att jag håller nån större koll på dagarna men men, anyway.
Nu är det bara tre dagar kvar tills jag & Emma påbörjar vår resa, Klara  börjar sin morgonen efter och Sara får våndas ännu ett par dagar innan det är hennes tur. Helt sinnessjukt. Jag kan fortfarande inte inse att vi faktiskt är på väg och därför har jag heller inte kommit avsevärt längre med packningen.

Idag har jag tillbringat ett par timmar hos min kära farmor.
Det var mysigt :)
Vi bakade tårta till släktkalaset imorgon, fikade och satt och pratade en hel del som alltid. Det är så mysigt att få höra alla gamla historier om allt sen fick jag läsa ett jätteroligt reportage om farfar. Han var ju väldigt bestämd i vad han tyckte och reportaget handlade om honom, eftersom han fyllde 75 men även om tobaken. På en bild stod han bredvid en maskin med texten "Kan ej tystas". Hahaa, himla komiskt måste jag säga ^^

Har varit iväg och handlat med mamma också, det blev lite smått och gott som vanligt när jag följer med. Blir burgare för mig till middag eftersom hon ska bort så handlade allt som behövdes.
Är så himla skönt väder ute också. Mer än tio plusgrader och strålande sol. Är nästan bar asfalt överallt nu, kan det bli mer underbart eller?=) Man blir sprudlande glad och får sån härlig stämning när man tittar ut och solskenet bara sprudlar.



Ida fyller tjugo år på onsdag och ikväll ska det firas :D
Precis slagit in alla presenter, jag hoppas att de ska uppskattas. När mamma kommit hem letade hon fram lite presentpapper till mig, tur där, så puh Sofie, slapp ta julpapper :p
Halv sju ska vi dit. Ska bli trevligt. Är dock riktigt inställd på en nykter kväll. Tror att min kropp kan behöva det men man vet ju aldrig, att ändra sig i sista sekund brukar ju vara lite av min grej. Tur att det är nära så jag har chans att ångra mig också, tror nästan jag ska lägga vinet på kylning också. Om inte annat så kanske jag tar med det på nästa tjugoårskalas hos Elin imorgon.

Nu ska jag ta och göra något vettigt. Kanske städa mitt rum (igen). Eller mjaa, nåt.
Saknar Fanny också, gumman. Ska ta mig tid att svara på ditt mail sen, var helt enkelt för
trött för att göra det igår. Eller kanske du får ett oväntat gulligt sms!

PUSS :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt