Ännu ett ryck av en segis

Inlägget skrevs: 2008-02-07 i: Frida Emelie Klockan: 13:59:24 Kommentarer 0
Fick nått ryck för mig så nu sitter jag och laddar upp alla höstens Trondheims-bilder på facebook. Shit, kan inte tänka att jag faktiskt bott och levt så i mer än tre månader, det känns bara som att det är en massa bilder, inte som att det faktiskt var mitt liv. Skumt..
Ringde Elin nyss men Lurifiluri kom precis så hon skulle ringa mig när hon satt på tåget istället. Ska nog försöka ringa Luris i helgen också nu när hon äntligen befinner sig på svensk mark, den skiten som inte tänker pallra sig hem förrän till sommaren..
Sara bestämde sig för att ta en tidigare buss hem också så nu kommer hon redan tjugo i fyra. Förhoppningsvis ska jag ta en promenad ner och möta henne. Känner mig fortfarande segis men känner samtidit att jag kanske behöver få lite frisk luft.. Så saknar jag ju henne så jag vet inte om jag kan vänta ända tills ikväll med att träffa henne :p
Idag hade mitt utdrag ur polisregistret kommit med posten också, toppen! Inte en dag för sent inte. Kan jag kila ner till Ingrid på musikskolan och dra en kopia och lämna in och fylla i timlista samtidigt, dock bara för två timmar men men, bättre än inget alls :p Juust, det var förresten tomt också. Är ju bra, att man inte dragit på sig något i belastningsregistret :p

Solen skiner ute nu också :) Den gjorde det imorse, sen försvann den och ersattes av regn men nu är den tillbaka igen, wieeee :D:D Så mysigt när det blir ljust och fint ute. Synd bara att det inte kan vara vinter när det ska vara så.. Bara massa regn/snö/slask omvartannat. Not fun..

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt