Svensson, Svensson

Inlägget skrevs: 2008-12-11 i: Frida Emelie Klockan: 21:40:36 Kommentarer 0
Precis tittat på senaste avsnittet av Svensson, Svensson. Trots att de inte är lika bra som de gamla avsnitten är det ändå en speciell tjusning över dem. Dessutom har jag kommit på att svtplay är toppen, bara att tippa på programmen då man själv har tid :) Synd att inte de andra kanalerna också har system som man kan titta gratis på, på TV4 tror jag man måste fixa ett abonnemang.. Snåljåpar!

Nu blir det sängen. Redovisning ett imorgon men satsar på tidigt gympass och att vara på skolan till nio för att plugga matte på förmiddagen. Måste även titta igenom min del så jag vet vad jag ska prata om. Sedan när vi slutar fyra blir det en stunds pluggande innan jag, Malin och Louise ska på luciakonsert vid Östermalmstorg. Ska bli riktigt mysigt fakktiskt :) Ska äta någonstans innan också, hoppas på någon mysig liten resturang.

Natti, natti! ^^

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt