Som en zombie

Inlägget skrevs: 2008-12-18 i: Frida Emelie Klockan: 06:23:17 Kommentarer 1
Det var nära att jag skippade tvättiden, jag var alldeles för trött helt enkelt. Till slut slet jag mig ur sängen tio i sex och nu är det snart dags att gå ner och tömma maskinerna. Skönt ändå. Att komma tillbaka utan att mötas av ett stort tvättberg. Och efter jag hängt tvätten behöver jag inte gå ner igen förrän halv nio så kanske lägger mig och slumrar ett tag till ^^

Sen väntar plugg, plugg och åter plugg. Den tråkiga men sanna vardagen. Fast så tråkigt känns det inte nu, ingen som orkar lägga ner någon riktig energi på den här sista tentan, man har ändå redan godkänt i kursen men men. OCH IMORGON ÅKER JAG HEEEEM - TJA LA LAAA! Ska bli så mysigt. Oh, längtas som en tok! Har även insett att jag nog är väldigt lyckligt lottad som har jullov 20e december till 20e januari, fick igår reda på att min kusin som läser till lärare i Karlstad får jullov på måndag och börjar skolan igen 12e januari. Ibland har jag turen på min sida ändå!! Nu ska jag koka en kopp te innan det är dags att kila ner i tvättstugan.

Imorgon, imorgon, imorgon :D
Skickat av: Luris

Kom heeeeeem Frippii!! ;D;D

Skickat: 2008-12-18 Klockan: 08:20:30
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt