Sjukling.. Igen...

Inlägget skrevs: 2008-12-07 i: Frida Emelie Klockan: 12:39:17 Kommentarer 1
Jag känner mig superhängig. Sträv i halsen, snuvig och vimsig. När man absolut inte har tid med det.. Som vanligt.. Tog nässpray, rinexin och echinaforce när jag vaknade vid halv nio och bestämde mig för att sova vidare. Skippade matteplugget på skolan och ska bege mig mot syster snart istället. De har adventsmys med hemmagjord glögg, julskinka och annat gott. Öppet hus från klockan ett och jag får inte komma alltför sent, man vet ju aldrig hur hungriga de som kommer är. Ska leta fram något halvfint och slänga på mig sen bege mig. Får se hur länge jag orkar stanna helt enkelt. Måste försöka plugga lite mer ikväll om kroppen orkar med..

12 dagar!
Skickat av: sawja

Taack! :) Jaa, lite julfika kanske!:D

Skickat: 2008-12-07 Klockan: 16:02:13

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt