Shame on me

Inlägget skrevs: 2008-12-03 i: Frida Emelie Klockan: 11:24:02 Kommentarer 1
idag kör jag en liten fuling. Det var värdelösa föreläsningar på schemat och dessutom slutar vi tolv. Planerade på att kliva upp och istället roffa åt mig en tvättid men icke, de var där båda två som skulle tvätta.. Typiskt när jag hade min lilla plan! Men nu är sängkläderna utslitna så det är lika bra att ta sig en svängom här med dammsugaren. Sedan ska jag kila ner på gymmet hade jag tänkt, enligt mitt schema att träna var tredje dag är det dags idag och jag känner mig faktiskt rätt så taggad ^^ Pumpa, pumpa, pumpa :) Kände dock att det blev lite hårt för mina knän sist så får ta det lite lugnare på benfronten idag tror jag.. Sen klockan tre ska jag träffa en vän på skolan för att plugga matte, feels good och jag hoppas komma en bit på vägen :) Ha en fin dag!

16 dagar
Skickat av: z

hälsa jonte från mig! :D

Skickat: 2008-12-03 Klockan: 12:37:20

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt