Såhär dagen efter

Inlägget skrevs: 2008-12-25 i: Frida Emelie Klockan: 13:51:10 Kommentarer 0
Julafton var supermysig med allt vad det innebär. Det blev julspel, fika hos farmor, Kalle Anka, julmat, promenad, pusselläggande och självklart julklappsöppning innan kvällen avslutades med Mamma Mia. Helmysigt :) Just nu känns det som att alla andra ligger och sover, själv blev jag uppdragen klockan nio. Hunnit med att åka ett par kilometer längdskidor, duschat, ätit lunch och tagit en powernap.

Nu har jag lite smått panik. Får inte tag på Emma som har min biljett inför kvällen (hon sover kanske?) och om en timme ska jag åka ner till Linn för att sedan efter ytterligare 45 minuter kila iväg på juldagsmiddag. Så här sitter jag, nyduschad i kvällens klänning med funderingar vad man borde göra med håret, medan alla andra fortfarande kilar runt i sina nya sovkläder?

Ha en toppenbra juldag! :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt