Ny granne på intåg

Inlägget skrevs: 2008-12-01 i: Frida Emelie Klockan: 15:53:51 Kommentarer 3
Nästan ända sen jag flyttade in har rummet bredvid mig stått tomt. Dock har jag inte klagat, det har ju varit lugnt och skönt (inte för att jag egentligen vet hur bra det hörs igenom).. En vecka efter jag flyttade in flyttade tjejen som bodde där ut och jaa, tills nu har det som sagt stått tomt. När jag kom hem, för tio minuter sen, möttes jag av en trevlig syn. FYRA killar i korridoren, de höll på att flytta in! Dock vet jag inte vem av dem så faktiskt ska bo där men ändå, alltid trevligt med lite nytt folk! Att de dessutom var svenskar (skäms jag vet) men det är toppen! Utbytesstudenter kan faktiskt vara a pain in the ass!! Nu ska jag fortsätta svara på instuderingsfrågor om etik och moral kring samhällsbyggandet. Ciao!
Skickat av: Linn

Men Frippi, snabba dej och skicka bilder;P

Skickat: 2008-12-02 Klockan: 10:28:57
Bloggadress: http://uppdraglinn.blogg.se/

Skickat av: Linn

Men snabba dej och läg upp bilder då;P

Skickat: 2008-12-02 Klockan: 10:31:00
Bloggadress: http://uppdraglinn.blogg.se/

Skickat av: malin

Tyvärr vann du inte i bloggdesigntävlingen jag hade, men nu har jag en ny bloggdesign du kan vinna, och en aktiv auktion! Så kika in hos mig om du vill ha en ny bloggdesign :)

Skickat: 2008-12-02 Klockan: 19:52:25
Bloggadress: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt