Nu gäller det

Inlägget skrevs: 2008-12-15 i: Frida Emelie Klockan: 09:40:29 Kommentarer 0

Idag är det dags för första tentan. Matematiktenta. Envariabelanalys. Jag har praktiskt taget bott på skolan under helgen och jag håller tummarna för att det ska gå vägen. Lite tur skulle inte heller skada, hoppas på att de uppgifter jag känner mig säker på kommer. Dock brukar jag aldrig ha sån tur.. Nu har jag tittat igenom det en sista gång och precis duschat. Ska snart börja med matuppladdning och sen ta en promenad bort mot skolan. Har laddat upp med frukt och choklad också, kan behövas om man ska sitta och skriva i fem timmar. 14-19 är det som gäller.. Wish me luck!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt