Natti natti

Inlägget skrevs: 2008-12-10 i: Frida Emelie Klockan: 21:10:37 Kommentarer 0
Känner mig inte helt pigg ännu, dumma dumma kropp. Nu har jag haft lite välbehövd egentid. Rejäl rengörning och insmorning av ansiktet, tandborstning med tandtråd och munskölj, smörjt in axlarna med ormsalva så värken förmodligen ska dämpas och så fotsalva på fötterna. Alltid gött att få pyssla om sig själv :)

Eftersom förkylningen fortfarande hänger i kroppen känner jag mig helt slut nu och funderar därför på att bädda ner mig. Jag vill bara bli frisk nu, nu. Att alla mina krafter ska komma tillbaka så jag orkar med allt jag känner släpar efter.

Sleep tight!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt