My heart will go on med Studentbacken 21:s manskör

Inlägget skrevs: 2008-12-14 i: Frida Emelie Klockan: 02:31:46 Kommentarer 0
På något underligt sätt lyckades jag somna i allt oljud. Kanske de började avveckla? Att festen började dö ut? Knappast.. Just nu skulle jag bara vilja slå någon. Hårt. Jag vaknar av att en hel bataljon (så låter det) gormar "My heart will go on" och med tanke på att de började dricka innan klockan fyra idag (igår) är det allt annat än vackert. Nu har de gått över till lite Kristina från Dufvemåla, inte heller vackert. Om det fortsätter länge till kommer jag i fortsättningen vilja kräkas så fort jag hör någon av dessa, annars fina låtar. Inte hinnar jag mina öronproppar heller och det känns helt värdelöst och jag som ska kliva upp om drygt 5 timmar. Behöver min sömn!

Tror knappast det spelar någon roll om jag säger till heller, de är så upp i gasen så de skulle nog fortsätta i samma takt. Det bästa jag kan hoppas på just nu är att de snart däckar, vilket knappast lär vara troligt.. Och imorgon bitti ska jag leva om som aldrig förr när de ligger där och är bakis och jävliga. Sen ska han få sig en rejäl utskällning, ska man ha superfest kan man faktiskt säga till - så man i alla fall har en chans att fly fältet!!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt