Min kropp säger sovdags..

Inlägget skrevs: 2008-12-09 i: Frida Emelie Klockan: 17:11:32 Kommentarer 0
Nu blir det ännu mera gnäll..

Min kropp är så trött och slut att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Tittat på Privileged, Grey's Anatomy och Gossip Girl nu, till det har det blivit en massa te och en skagenmacka. Jag är så trött så att jag bara skulle vilja bädda ner mig  men klockan är ju bara fem så det går inte.. Får försöka bita ihop en liten stund till.. Innan åtta kan man väl inte lägga sig? Även om man är sjuk? Tror jag ska hämta mig lite glass, det brukar vara gott när man är sjuk och febrig. Annars är min status nerdegad i fotöljen, osminkad, med tofs på huvet i mjukis och min "lazy"-smurttischa från Thailand. Är man sjuk så är man!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt