Lugn lördagkväll

Inlägget skrevs: 2008-12-13 i: Frida Emelie Klockan: 22:59:33 Kommentarer 0
Den här kvällen har blivit hur lugn och skön som helst. Jag lyxade till och köpte kycklingfilé på min dyra ICA-butik sen blev det ugnstekt kyckling med ugnstekta potatis och grönsaker och beasås. Är nog den lyxigaste maträtten jag gjort sen jag flyttade faktiskt och grymt gott blev det ^^ Sedan slog jag på stort, bakade en hel plåt med supergoda Kärleksmums, tänkte ta med mig till pluggningen imorgon. Satt på skolan från halv tio till fyra idag, sen var man hyffsat slut i huvudet.

Nu skulle jag vilja bädda ner mig och sova tills klockan ringer åtta imorgon bitti, känns dock liite svårt. Nya grannen har fest, tror halva Borås är här - eller i alla fall 20 pers. Hur de får plats i hans lilla rum (som inte är större än mitt) är ett under. Fick dock påhälsning av två grabbar som satte sig i köket ett tag medan jag tittade på Harry Potter, deras konversationer var minst sagt skrattretande. Nu kör de någon form av SingStar därinne - jullåtar. Det låter faktiskt helt förjävligt och han har sån bas att det känns som att man stol vibrerar men det är ju lördag och bara lucia en gång om året så man ska inte vara gnällig. Kanske man ska ta och bjuda in sig själv istället? ;)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt