Lucia

Inlägget skrevs: 2008-12-13 i: Frida Emelie Klockan: 08:58:07 Kommentarer 3
Nu är jag nyäten och väntar bara på att Malin ska komma förbi. Hon har gått hemifrån sig (5 km) sen ska hon plocka upp mig och så ska vi gå sista vägen till skolan tillsammans. Sedan blir det matteplugg fram till två-tre i alla fall. Efter det får vi se hur pass mycket mer vi orkar.. Nu ska jag göra mig redo så jag är färdig när hon ringer!

Luciakonserten igår var hur mysig och bra som helst! Tyvärr blev det inga bilder eftersom vi satt lite dumt till för det.. Vi ska se till att detta blir en tradition nu och söndag den 13e december är redan inbokad! Jag och Malin köpte även varsin julskiva för en hundralapp, det kunde vi stödja dem med kände vi. Helt otroligt att tjejerna gick i 6an-9an också, fast det är klart, prestigen på skolan ligger ju rätt högt. Supermys var det i alla fall :)

6 dagar!
Skickat av: jennsan

hihi jaa jag ska fixa bilder till veckan när alla uppträdanden är klara!:)

Skickat: 2008-12-13 Klockan: 22:47:24
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/

Skickat av: jennsan

hihi jaa jag ska fixa bilder till veckan när alla uppträdanden är klara!:)

Skickat: 2008-12-13 Klockan: 22:48:09
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/

Skickat av: jennsan

hahah oj. nu fick du 2 (3 med detta)kommentarer ist för 1 ;)

Skickat: 2008-12-13 Klockan: 22:48:54
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt