Lite fredagslyx

Inlägget skrevs: 2008-12-05 i: Frida Emelie Klockan: 14:12:43 Kommentarer 0
Tro det eller ej men idag gick jag både till och från skolan, I'm making progress! Hade en obligatorisk övning som gick sådär. Vi skulle svara på massa frågor om Elektricitet och Radio. När de expanderat, stagnerat etc. Inte så kul men nu är det gjort. När jag kom hem åt jag något jag inte ätit på länge - SKAGENMACKA!! :D Igår när jag var på affären inhandlade jag denna gudomlighet, som jag inte unnat mig sedan jag flyttade ner! Nu är det ju snart jul och då måste man få må lite extra :) Dock känner jag att ett besök till gymmet kanske skulle sitta fint, vet bara inte om jag ska låta min kropp vila till imorgon eller om jag ska ta tag i det idag. Det blir nog nu snart, så får det bli en långpromenad imorgon bitti :)

Annars är allt precis som vanligt. Jag längtar bort. Bort till sol och värme så man får bli brun och fräsch igen! Tittade igenom bilder från min och Emmas backpackerresa, TA MIG TILLBAKA!! Skulle kunna ge vad som helst för lite värme just nu, hua. Men det är bara att se framåt. Om det går som jag vill kanske det blir en USA-tripp senare i vår. Det skulle också funka :)

För övrigt har det varit byggpojkar här nedanför mitt fönster hela dagen. De håller på att bygga ihop världens ställning ovanför entrén, vad nu det ska vara bra för. Hoppas för mitt liv att de sen, nästa vecka, inte tänker börja hamra, spika och gräva innan klockan åtta på morgonen.. 

14 dagar

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt