Linn halvvägs till 40

Inlägget skrevs: 2008-12-06 i: Frida Emelie Klockan: 09:57:07 Kommentarer 0
Måste även passa på att gratta min kära vän Linn som fyller 20 år idag!
Känns tråkigt att jag inte kan vara hemma och fira hennes stora dag men tyvärr måste Maclaurinpolynom och gränsvärden gå före denna gång.. Men om jag fått välja hade jag helt klart varit hemma!!

GRATTIS PÅ DIN STORA DAG GUMMAN!! :D

(förlåt.. fick återigen bli den hemska bilden eftersom hon inte skickat sina ännu..)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt