Lättnadens suck

Inlägget skrevs: 2008-12-06 i: Frida Emelie Klockan: 17:19:24 Kommentarer 2
JAAAAAAAAA! :D

Jag klarade krysstentan i moment 3. Var nästan helt säker på att jag skulle missat den, det var vi alla men icke. Känns så jäkla skönt! Jag som gått och oroat mig i nästan tre veckor och trott att jag skulle behövt göra om den 9 januari men icke. Niiice :D Nu gäller det bara att klara den sista nästa onsdag och sen tentan för alla moment den 19e sen jäklar är kursen avslutad och 15 hp är mina ^^ Weeey :D

Suttit och pluggat matte hos Susanna mellan elva och halv fyra. Det gick rätt bra faktiskt, trots att vi alla fick små psykbryt framåt slutet. Vi kilade en sväng på stan innan vi bröt upp också. Drottninggatan fyra en lördagseftermiddag när folk julshoppar är ingen höjdare.. Nu är jag hemma hos syster. Vid sex ska vi möta upp Johanna och Tobias för att äta lite indiskt, sen blir det en tidig kväll för mig. Senast halv elva imorgon ska jag vara på skolan för matteplugg..

Blev så glad när Linn ringde förut också. Eftersom jag inte kunde komma hem idag hade jag skickat ett kort och skrivit ett litet brev. Varken han eller orkade köpa present och skicka, om jag tar med den när jag kommer hem kan man lägga fraktkostnaden på presenten istället så det kändes som en mycket bättre idé :) Hon ringde i alla fall när hon läst mitt brev och sa att hon blev jätteglad och att hon fått tårar i ögonen när hon läst det, då vet jag att mina väl tilltalda ord blev bra.

Nu ska jag försöka läsa lite i en bok jag lånat av Johanna så att jag förhoppningsvis kan lämna tillbaka den ikväll. Hoppas alla ni hemma får en härlig fyllekväll, för jag antar att det är det ni ska pyssla med en lördagskväll som denna?
Skickat av: Anonym

Guuuud va underbar du är Frida;)

Skickat: 2008-12-07 Klockan: 15:54:53
Skickat av: Linn

Haha, glömde skriva att det var från mej;P

Skickat: 2008-12-07 Klockan: 15:55:45

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt