Just my luck

Inlägget skrevs: 2008-12-09 i: Frida Emelie Klockan: 07:13:43 Kommentarer 0
Det tar visst aldrig slut.
Jag är en olycksfågel.

Helt och hållet hopplöst känns det. Inte nog med att jag mådde världssämst hela dagen igår. Superless på att bli sjuk lagom till allt tentaplugg gick jag och la mig vid åtta. Trodde jag. Jag tvättade mig, borstade tänderna och gick på toaletten. Tjena, hej stopp i avloppet. Grymt less.. Var bara att dra på sig gummihandskarna, försöka tömma toan med en petflaska och sedan gräva. Utan vidare succé. Över natten hade nivån sjunkit men så fort man spolar är det ända upp till kanten igen. Som pricken över i:et blev det en hel bassäng när jag duschade imorse eftersom det inte rann undan där heller.. Nu är ett mail till hyresvärden ivägskickat så jag hoppas han fixar det under dagen, man måste ju för tusan kunna gå på toaletten!!

10 dagar!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt