Just my luck, fortsättning

Inlägget skrevs: 2008-12-09 i: Frida Emelie Klockan: 11:03:02 Kommentarer 0
Olycksfågeln förföljer mig.

I all stress över avloppen och allt annat lyckades jag glömma att ta med mig matlåda till skolan. Jag gick därför ner till affären i tunnelbanan vid skolan för att köpa en sallad och ett par bananer. Gick till kassan för att betala - Köpet medges ej. Fuck. Hade glömt att jag fört över nästan alla pengar till mitt sparkonto, pinsamt. Fick säga att jag skulle gå ut och föra över pengar så han la undan mina grejer. Som tur var har mamma telesvar till mitt konto så efter ett telefonsamtal till henne hade hon fört över tvåhundra kronor till mitt konto. Under matteföreläsningen kände jag mig dock hängigare och hängigare så beslutade mig för att åka hem tio. När jag går förbi hyresvärdarnas kontor står det lappar på luckan (lediga idag pga kurs) - PANIK, PANIK, PANIK och jag kände hur kissnödigheten kröp sig närmre. Jag ringde journumret, som man inte kunde ringa på dagtid och möttes av en telefonsvarare.. I min panik gick jag ner för att leta efter ett annat nummer och i min lycka ser jag dem, på rökpaus!! De hade kurs här, ingen hade kunnat vara lyckligare än jag! Snäll som han var hämtade han en sugpropp och kom med ens. Han grejade på bra nere i duschbrunnen och sedan släppte det som en propp, lovely! Dock är inte stanken som efterföljde lika lovely men det kan jag ta!

Nu ska jag vila en stund sen försöka ta itu med lite matteplugg! Jag hoppas att oturen vänder snart.. Om man summerar allt som hänt det senaste dygnet är detta helt klart mitt sämsta dygn någonsin!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt