Hoppas på en dag i lyckans tecken

Inlägget skrevs: 2008-12-10 i: Frida Emelie Klockan: 08:41:27 Kommentarer 0
Idag hoppas jag att turen är på min sida.
Vill inte ha ännu en dag med missöden.

Lyxigt nog har vi sovmorgon idag, börjar inte förrän nio så kunde sova en hel timma längre. Förkylningen känns bättre idag och febern som bortblåst. Kanske det har något att göra med att jag knappt rört ett finger de två senaste dagarna och sovit som en tok? Kanske, kanske. Idag väntar en hel dag med Samhällsbyggnadsprocessen. Det är föreläsningen och spårbilen och sen övning, antar väl att vi ska diskutera olika för- och nackdelar och massa blaha. Kan nog bli rätt intressant ändå och föreläsaren är bra. Dessutom är våran övningsassistens en riktig pudding på 25+! ;) (Skrattretande nog heter han Ingemar..)

Ikväll ville Zandra bjuda mig på middag men tyvärr var jag tvungen att avböja.. Känner att det måste bli en helkväll i matematikens tecken med tanke på att jag inte fått mycket gjort alls de senaste två dagarna.. Tentan är ju redan på måndag och tyvärr närmar den sig med stormsteg..

Nu ska jag bege mig ner mot busshållplatsen för att ta bussen till skolan, lat jag vet men är man sjuk så är man. Får vi sluta i någorlunda tid idag kan det däremot hända att det blir en uppfriskande promenad hemöver, det skulle vara något det :) Ha en fin dag!

9 dagar!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt