Home sweet home

Inlägget skrevs: 2008-12-22 i: Frida Emelie Klockan: 00:29:37 Kommentarer 0
Det är helt underbart att vara hemma och jag njuter som bara den. Igår blev det helvild fest, grymt roligt faktiskt! Är glad att jag bestämde mig för att följa med ändå. Trots att man inte var den fräschaste imorse var det helt klart värt det! Blev en sväng till curlinghallen med Linn för att titta på Bishop Arms final. Förlåt tjejer men vi klarade inte av segheten.. Lite roligare att titta på tv:n faktiskt när man får någon som kommenterar matchen.

Resten av dagen har tillbringats framför tv:n, precis som det ska vara. Hunnit med att titta på det tre första delarna av Främmande fågel, gullmamma hade sparat dem på boxern. Det sista ska jag se imorgon bitti så fort jag vaknat! Har även tittat på lite filmer.

Det bästa av allt är att det snöat nästan hela eftermiddagen! Om det slutar inför imorgon bitti och inte blir alltför varmt ska jag nog försöka åka ett par kilometer längdskidor, skön start på dagen! Sedan blir det lunch med Linn, som jag längtat efter Rutiga Dukens toast, de är baskimej oslagbara!

Sov gott!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt