Fullspäckat schema

Inlägget skrevs: 2008-12-22 i: Frida Emelie Klockan: 22:57:26 Kommentarer 0

Dagen har haft en hel del att erbjuda. Längdskidåkning (på tyvärr urusla spår..), letande efter min hjälm (som fortfarande inte är funnen), lunch med Linn (gudomligt gott!!), och massa julmat hos farmor. En riktigt trevlig dag med andra ord. Jag och Johanna har även hunnit med att se det första avsnittet i serien om Anne Hathaway och det sista av Maria Wern - Främmande fågel, båda lika bra.

Nu blir det sängen så man är redo för morgondagens äventyr. Jag ska bland annat hinna med att julhandla, ge mig ut på Bondsjöhöjdens elljusspår och pyssla färdigt med en julklapp. Sen får vi väl se om något mer hinns med. Det blir även till att klä granen, pynta huset, smaka första julskinkemackan och allt annat som hör till dan innan dopparedan.

 



Sov gott!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt