En välförtjänt paus

Inlägget skrevs: 2008-12-04 i: Frida Emelie Klockan: 21:41:10 Kommentarer 0
Nu har jag läst och läst och läst. Det tog inte alltför lång tid när jag väl kom in i det. Nu är hela etik och moraldelen avklarad, dock med frågetecken på de fyra sista frågorna men att jag lyckades svara på de första tjugofyra känns inte helt fy skam :) Tvätten är ren och lakanen manglade, kan nästan inte bli bättre! Har även bokat tvättid, så allt är rent och fräscht till jullovet. Känns inte så kul att åka härifrån och lämna kvar smutskläder heller.. Hade planerat att tvätta onsdagkvällen där men det var fullt så blir 06.00-08.30 torsdag den 18e istället. Lika bra det, kommer jag upp i tid och kan utnyttja hela dagen till att plugga inför samhällstentan vi har den 19e. Det känns som att det börjar rulla på lite med min motivation nu, bättre sent än aldrig! Kanske är det för att jullovet nu hela tiden kommer närmare och närmare.. Nu ska jag unna mig lite citronlakrits sorbet (eller glass?) som jag inhandlade idag. Till det blir det det nya avsnittet av Private Practice. Sedan ska jag sova :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt