Efterlängtade jullov

Inlägget skrevs: 2008-12-19 i: Frida Emelie Klockan: 12:33:18 Kommentarer 0
Är det inte helt underbart? :D
Som jag väntat på denna dag.

Nu är sista tentan skriven och nu väntar jullov fram till den 20e januari, guld värt! Som jag ska slappa! Ska inte röra ett finger i onödan. Bara äta massa god mat, bli ompysslad och ta härliga skogspromenader. Ska åka längdskidor också om det finns tillräckligt med snö. Ååh, det ska bli så underbart :D Att tentan gick king försämrar ju inte heller att det underbara. Inte heller att det fortfarande är 10+ biljetter kvar på min avgång medan de andra är fullbokade, kanske jag får fläska ut mig på ett eget säte? Lovely!

Nu ska jag packa det sista, göra ett städryck och sen bege mig mot Centralen, hellre där än timme för tidigt och slippa trängas än att komma tio minuter innan bussen går.

Ses i Härntan!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt