Deprimerande

Inlägget skrevs: 2008-12-03 i: Frida Emelie Klockan: 13:36:05 Kommentarer 2
Klockan är bara halv två och solen är redan på väg ner.
Den lyser så där guldigt gul över hustaken där borta.

Deprimerande. Man hinner knappt vakna förrän det blir mörkt igen. Visst är det mysigt med vinter men det hade inte gjort mig något om det bara fått vara lite, lite ljusare. Hade det varit en vanlig skoldag idag, och jag faktiskt varit i skolan hade jag inte hunnit hem förrän det blivit mörkt. Man tappar liksom all lust till att göra något överhuvudtaget när solen knappt är uppe. Man vill bara bädda ner sig och må gott. Tyvärr är det bara att bita ihop, snart vänder det!
Skickat av: Anonym

Hahaha, visst är han bra? :)



Frida, du är alltid en stjärna! Vi måste julmysa innan du åker hem, så vi får ta och bestämma ett datum på moflangen. Låt mig see.. onsdag nästa vecka, när slutar du då? :)

PUSS

Skickat: 2008-12-03 Klockan: 21:24:39
Skickat av: Zäta

Hahaha, visst är han bra? :)



Frida, du är alltid en stjärna! Vi måste julmysa innan du åker hem, så vi får ta och bestämma ett datum på moflangen. Låt mig see.. onsdag nästa vecka, när slutar du då? :)

PUSS

Skickat: 2008-12-03 Klockan: 21:25:54
Bloggadress: http://mumsfillibabba.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt