Dålig självdisciplin

Inlägget skrevs: 2008-12-04 i: Frida Emelie Klockan: 18:40:02 Kommentarer 0
Okej. Jag klarade inte av att hålla min självdisciplin. Självklart segade jag på och var tvungen att ta bussen imorse.. Duktig som jag är tog jag i alla fall en hurtig promenad hem, det borde väl räknas? Suttit och läst massa och fastigheter och ekonomi nu. Vad det är som styr hyror på lägenheter etc. Inte så jätteintressant och han som skrivit delen har använt sig av en massa konstiga ord som gör att man fastnar och då blir det bara jobbigt.. Känns bra att jag redan läst 1/3 av Etik och moral delen eftersom det är den svåraste.. Det är även den jag ska ägna mig åt resten av kvällen.. Nu ska jag plocka ihop lite smutstvätt, tänkte springa ner till tvättstugan och hoppas på att ett pass är ledigt :) Annars blir det upp 6 imorgon bitti för att försöka få ett pass då.. Suck :s

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt