Ännu ett tråkigt inlägg om plugg

Inlägget skrevs: 2008-12-18 i: Frida Emelie Klockan: 17:01:11 Kommentarer 1

Som sagt. Ännu ett tråkigt inlägg men så är det om man har tentavecka nu in i det sista innan det ÄNTLIGEN är dags för det efterlägntade jullovet! Har suttit ett par effektiva timmar idag, så svårt att veta vad man ska koncentrera sig på bara. Numera är jag en hejare på att skissa varma respektive kalla tak och förklara skillnaden med dem. Kan även hur man ska ta hand om dagvattnet vid olika typer av mark och vad som kännetecknar ett brukssamhälle.

Innan jag ger mig för idag ska jag även kunna olika typer av avloppslösningar, kunna göra ekonomiska kalkyler och kunna lite om olika energisystem men det ska nog kunna gå. Sen får det som sagt gå som det går imorgon. Nu ska jag i alla fall göra i ordning lite välförtjänt middag, blir nog köttbullar och resterna från potatisen jag och Malin gjorde häromdagen. Sedan springer jag nog på affären en snabbis innan jag sätter igång med kvällens pluggande. Måste köpa färdkost och sen massa frukt och en chokladkaka att ha under de fem tentatimmarna.

Skickat av: Emma

Nej har inte packat än :p Näe jag ska inte spela ihelgen men mitt lag ska. Jag har ju lunginflamation :(

Skickat: 2008-12-18 Klockan: 18:54:25
Bloggadress: http://emmaberg.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt