Min första söndag i Sverige

Inlägget skrevs: 2008-04-27 i: Frida Emelie Klockan: 11:02:37 Kommentarer 0

Det känns inte alls som att jag påverkats av jet-lagen, jag kan bara sova och sova och sova. Det kan ju bero på att vi inte hade sovit på ett och ett halvt dygn när vi kom hem men ändå. Imorse kom mamma in och väckte mig strax efter tio, hon frågade om jag ville följa med till stugan och greja lite. Bestämde mig för att fundera på saken en stund så hon åkte till Coop för att köpa slippapper och nåt mer till slipmaskinen. Jag har i alla fall bestämt mig för att följa med ut, grilla lite korv och sedan ta en promenad hem. Känns riktigt skönt!

Ni får ha en trevlig förmiddag :)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt