Mmm

Inlägget skrevs: 2010-05-04 i: Allmänt Klockan: 14:17:40 Kommentarer 0
Jag är sugen på färsk ananas. Det skulle smaka fint i kistan. Saknar de goda ananasshaksen man kunde köpa i Thai-landet...
Jag är sugen på färsk ananas. Det skulle smaka fint i kistan. Saknar de goda ananasshaksen man kunde köpa i Thai-landet...
Jag är sugen på färsk ananas. Det skulle smaka fint i kistan. Saknar de goda ananasshaksen man kunde köpa i Thai-landet...
Jag är sugen på färsk ananas. Det skulle smaka fint i kistan. Saknar de goda ananasshaksen man kunde köpa i Thai-landet...
Jag är sugen på färsk ananas. Det skulle smaka fint i kistan. Saknar de goda ananasshaksen man kunde köpa i Thai-landet...
Jag är sugen på färsk ananas. Det skulle smaka fint i kistan. Saknar de goda ananasshaksen man kunde köpa i Thai-landet...
Jag är sugen på färsk ananas. Det skulle smaka fint i kistan. Saknar de goda ananasshaksen man kunde köpa i Thai-landet...
Jag är sugen på färsk ananas. Det skulle smaka fint i kistan. Saknar de goda ananasshaksen man kunde köpa i Thai-landet...
Jag är sugen på färsk ananas. Det skulle smaka fint i kistan. Saknar de goda ananasshaksen man kunde köpa i Thai-landet...
Jag är sugen på färsk ananas. Det skulle smaka fint i kistan. Saknar de goda ananasshaksen man kunde köpa i Thai-landet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TIO SNABBA

Namn:
Elin Svanholm
Ålder: 22 år
Bor: Umeå
Kommer från: Härnösand
Längd: 173 cm
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Sysselsättning: Studerar till sjuksköterska andra terminen
Intressen: Åka snowboard, hänga med vänner, dricka vin i en park, ligga vid havet och höra vågorna brus
Kontakt: [email protected]
2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari