Seriemarathon

Inlägget skrevs: 2008-11-19 i: Frida Emelie Klockan: 19:30:11 Kommentarer 0
Idag hittade jag äntligen busshållplatsen från skolan och hem. Det var jättesmidigt och jag var hemma på mindre än 10 minuter, istället för att behöva flänga runt hit och dit med tunnelbanebyten. Nu gäller det bara att jag lär mig när bussarna går, får nästan göra som Malin och ta ett kort på tidtabellen.

I eftermiddag har jag haft seriemarathon utan dess like. Druckit tre stora teglas och tittat på Privileged, Gossip Girl, One Tree Hill och 90210. Nu får jag dessvärre vänta till nästa tisdag och onsdag innan det blir några nya avsnitt.. Just nu sitter jag och tankar hem Private Practice, tänkte ge det en chans så här när man inte har något annat att göra en onsdagkväll (förutom en massa matte då..). Sitter och messar med Z som befinner sig i Gävle för att spela elitserien, hon är insane den kvinnan! Och på msn håller jag ställningar med Sofie, stackaren som ska åka från Karlstad 04.30 imorgon bitti för att åka till Stockholm och Kistamässan. Tufft, tufft. Nu ska jag göra ännu ett glas te så det hinner svalna lagom till det första avsnittet är färdigt :)






 


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt