Lördagsmys

Inlägget skrevs: 2008-11-15 i: Frida Emelie Klockan: 16:20:44 Kommentarer 0
Ikväll blir det lördagsmys med syrran. Vi ska göra pizza och sen titta på Sex and the city-filmen, igen men den tåls att se fleeera gånger :) Har även laddat ner Magadaskar 2 så vi får se hur mycket vi hinner med helt enkelt :) Skönt med en helmysig helg, det kan man alltid behöva som lite omväxling!

Annars har jag mest segat på hela dagen, kroppen är inte som den borde vara. Läst lite, lite inför krysstentan - så mycket jag orkat med. Annars har jag druckit massa te, pratat med mamma och ätit ischokladglass med banan.


Min och Malins mysmiddag. Kvällen till ära gjorde jag en liten ommöblering.
På något vis blev det som mysigare och mer hemtrevligt här i mitt lilla rum.






HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt