Jag ser det snöar!

Inlägget skrevs: 2008-11-22 i: Frida Emelie Klockan: 12:51:47 Kommentarer 0
Igår när folket började droppa in hos Louise sa alla hur mysigt det var att det snöade. Snö? Vi hade då inte märkt något som suttit inne i hennes lägenhet från halv fyra men tro det eller ej, det toksnöade. Tills vi skulle gå hade det slutat och det var ett konsstycke att ta sig till tunnelbanan utan att ramla. Nu (nyss) när jag vaknade drog jag upp rullgardinen och det ligger massa, massa snö överallt :D:D Och inte nog med det så började det snöa nu :D Jag är i snöhimlen - så länge det varar!!








HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt