Hos Lelle

Inlägget skrevs: 2008-11-21 i: Frida Emelie Klockan: 15:34:28 Kommentarer 1
Nu sitter jag här hos Lelle. Vi har varit i Mörby Centrum på Hemköp och Systembolaget och nu sitter vi här. Ska snart dricka lite kaffe (te för min del) sen börja fixa inför kvällen. Rosta mandlar i chili och blanda i ordning en hel del massa Mojito, det blir nog grejer det! Själv har jag köpt tranbärsjuice och sprite till min vodka, det blir nog finfint det med. Glöm inte att fortsätta tipsa om utklädning va! Hittills bara Emma som gjort sitt jobb :p






Skickat av: malin

förlåt, ska försöka bättra mig :D

Skickat: 2008-11-21 Klockan: 15:40:24
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt