Freeeedag! :D

Inlägget skrevs: 2008-11-14 i: Frida Emelie Klockan: 08:07:06 Kommentarer 0
Inatt hade jag en hemsk dröm. Jag var i badrummet på Hjortronstigen och av någon anledning står brödrosten på skåpet och där tittar en vit liten mus ut - som börjar prata med mig!! Helt sinnessjukt, dessutom blev jag så paralyserad att jag inte ens lyckades skrika. Usch och tvi, när ska min rädsla för små möss gå över?

Än så länge är det torrt på marken, skönt! Tror jag ska slå på stort och ta cykeln till skolan idag. De andra ska skippa föreläsningen så det blir till att åka dit en halvtimme och fixa med vår gruppredovisning och sedan tillbaka. Nu ska jag ta och läsa igenom grupp åttas uppsats, den vi ska opponera på. Ha en fin dag!






HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt