Dålig uppdatering

Inlägget skrevs: 2008-11-02 i: Frida Emelie Klockan: 15:49:08 Kommentarer 0
Varit dålig uppdatering nu. Anledningen är att mitt internet inte fungerat sen i måndags. Det tvärdog. Jag trodde att det var min dator/nätverkskabel det var fel på men nu sitter jag här hos syrran och inser att det är mitt internetuttag i väggen som är trasigt. Om det inte fungerar när jag kommer hem heller blir det till att ringa till Tele2 och felanmäla.

Ettans fest i fredags var grym. Jobbigt men kul! För att hinna ikapp alla andra fick vi öka tempot och sagt och gjort, inte bra att dricka så mycket på en halvtimme! Men kul hade vi och jag kom väl hem vid halv tre. Igår spenderade jag större delen av dagen i sängen. Emma ringde också och vi pratade i en timme, det var mysigt som vanligt =) På kvällen åt jag pizza, drack cola åt glass och hängde hela kvällen i "vardagsrummet". Tittade på House of horror, Stjärnor på Is, Sing a Long, The Grudge och lite mer. Var rätt nice att hänga där faktiskt och jag har kommit fram till att jag börjar tycka om min korridor mer och mer.

Nu är jag hos Johanna. Ska snart ta fram matteböckerna igen, försöka ta mig någonstans. På onsdag kväll åker vi till Arvika. Det ska bli skönt. På fredag är begravningen och så åker vi tillbaka till Stockholm igen på söndag förmiddag.






HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt