Märkligt

Inlägget skrevs: 2009-09-04 i: Frida Emelie Klockan: 09:07:11 Kommentarer 0

Det är blåa sjok av moln på himlen och ändå faller regnet ner,
det är lite smått märkligt ändå.

Idag väntar skola 10-15 och sedan får vi se vad som händer. Är lite sugen på ett par jeansleggins som Malin har men frågan är om de finns kvar. Och frågan är om jag egentligen borde spendera några pengar? Eeh, nej. Får väl gå med mina slappa jeans helt enkelt och satsa på att gå upp ett par kilo istället!

Grönan känns lite tveksamt för mig ikväll, i alla fall om regnet fortsätter. Och älsklingstjejerna får jag ju ändå träffa vid tio då konserten är slut och mysa med hela natten lång så mig går det ingen nöd på :) Fick ett telefonsamtal av Linn igår vid elva och gud så jag skrattade, det livade nog faktiskt upp hela min kväll :D Kom ner imorgon bobi!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt