Jag har gjort det igen

Inlägget skrevs: 2009-09-16 i: Frida Emelie Klockan: 19:22:38 Kommentarer 0
Idag bjöd jag syster på lunch och sen åkte vi in till stan en sväng. Jag skulle inte ha något men när jag kom hem hade jag självklart spenderat ett par hundra ändå.. Det blev ett par höga stövlar i "skinnimitation" och en bh med tillhörande trosor. Inte livsnödvändiga saker men de skänker en ändå glädje.

Stora mörblå/grå moln har tornat upp sig i horisonten.
Väntar en riktig höststorm mån tro?

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt