En dag i bakis-tecken

Inlägget skrevs: 2009-09-02 i: Frida Emelie Klockan: 19:29:11 Kommentarer 0

Nollepubrudan igår blev lyckat. Hemskt lyckad faktiskt.
Så lyckad att jag knappt tog mig upp i morse..

Vi hängde mest i Oasen, vår sektionslokal där det som vanligt var billig öl och sprit. Tokmycket folk var det också! (Eftersom de flesta sektioner mest består av killar brukar många vilja hänga på Samhällsbyggnad som är 50/50) Vid tolv hade det sålts slut på två ölsorter och fick idag höra att de sålt alkohol för 54 000:- på 7 timmar så det säger ju en hel del!

Imorse var jag seg att ta mig upp och kom inte iväg till skolan förrän vid elva. Genomled en timmes föreläsning tokbakis och sen blev det uppvärmd thai sen gårdagens middag. Sedan väntade obligatorisk övning i Naturresursteori, skittråkig! Skulle räkna på dagvatten i nån förortsstadsdel uppe i Åkersberga. Hur mycket näringsämnen, olja osv. som släpptes ut i en fjärd och hur man skulle förhindra det.. Tror mer på morgondagens övning då vi ska räkna på avfall!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt