Bara massa häng

Inlägget skrevs: 2009-09-01 i: Frida Emelie Klockan: 16:44:51 Kommentarer 0

Så var man tillbaka i samma gamla mönster igen. Sova, äta, skola, plugga, skita, äta osv. Känner dock på mig att det här året kommer bli bättre. Emelie har nu flyttat 10 minuter cykelväg från mig så det kommer nog bli mer promenader och socialt häng. Filip och Therese har flyttat ner och där kommer det nog också bli en hel del socialt häng :) Emilie har också flyttat ner, så jaa. Ni förstår kanske grejen :) Nu håller jag bara tummarna för att Sara och Anna ska få jobb och lägenhet, det vore pricket över i:et!

Ikväll väntar n0llepubrunda. Som trogen tvåa ställer man självklart upp att gå runt på sektionerna och dricka billig bira och shots, mest för vår egen skull och för att kolla in n0llan, inte är det i alla fall för att guida dem, det får någon annan sköta!

Idag är det tokvarmt i Stockholm också! Värmen kom som en chock efter lunch och är nu tillbaka i sommarvärme, vilket betyder 40 grader utanför mitt fönster.. Tur att jag får gå till Jakob snart på mat och klasskompishäng :)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt