Awesome

Inlägget skrevs: 2009-09-03 i: Frida Emelie Klockan: 17:06:28 Kommentarer 0

I eftermiddag, under den grymt tråkiga övningen, gick det upp ett ljus för mig.
Ett mycket ljust ljus.

JAG ÄR LEDIG HELA V.39!!!!!

Eller ja, så gott som. Har bara en föreläsning och den ligger 10.15-12 på fredagen. Därför har jag, så gott som, bestämt mig för att åka upp till Härnösand. Awesome huh? :) Dock blir det nog inte förrän den 19e eftersom vi skogsmullar ska ut på en tvådagars exkursion runt Mälaren och Hjälmaren och inte återvänder till Stockholm förrän vid kl.19 den 18e men ändååååå! Tågpriserna upp var dock redan för höga och sj:s hemsida är som vanligt fucked up och hänger sig bara men hem tar jag mig alltid :D :D


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt