Två tredjedelar avklarade

Inlägget skrevs: 2009-10-19 i: Frida Emelie Klockan: 19:44:33 Kommentarer 0

Idag har jag avverkat två tentor, en powernap och lyxmiddag i form av tacos. Har även läst lite inför nästa tenta på onsdag men alldeles för lite om jag ska vara helt ärlig. Jag visste inte ens att man kunde vara så här trött i huvudet!

Hittat ett par overknee-stövlar på Skotrend som jag funderar på att unna mig, kan bara vara värd det? Dock står det bara att de "snart" kommer ut i butik så får hålla ögonen öppna och se vad de kostar. Så här ser de ut i alla fall.


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt