Söndagsplugg

Inlägget skrevs: 2009-10-11 i: Frida Emelie Klockan: 16:38:43 Kommentarer 0

Är nästan förvånansvärt pigg idag, lite trött bara. Var en rolig kväll, med förfest hos Filips killkompisar Matte och Christoffer med ett skönt gäng där det dracks och tittades på fotboll. Vi drog in på stan och hamnade först på en bar på Götgatan där vi dansade tjugo minuter tills de stängde och sedan rullade vi nedför backen och in på Snaps där vi blev ett tag innan det var dags att bege sig hemöver.

Idag har jag pluggat hela dagen, trist och jobbigt.. Var precis in på Elins blogg för att se bilder från deras lägenhet, superfin var den! Hon hade i alla fall skrivit att hon ätit pizza igår och det blev jag himla sugen på.. Ska nog unna mig det sen lite B&J's så jag klarar min pluggkväll, men en obligatorisk paus 20.00 för Ensam mamma söker är som vanligt inplanerad ;p


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt